måndag 8 juni 2009

Spårning mm

Idag, äntligen, fick jag träna spår igen. Det var säkert 3 veckor sen sist, men matte har bara inte hunnit. Hursomhelst så gick det ganska bra, men matte tyckte nog att jag slarvade lite och var lite för självsäker, men jag hittade ju klöven i alla fall. Nu bär det ju snart av till skåne och då hoppas matte på att hennes käre far lägger spår åt mig så att jag inte följer mattes spår utan klöven...
Här var det så himla vackert imorse, men svårt att återge med mobil-kamera. Det var ett hav av midsommarblomster.

Jag gillar att bada utomhus! Vadar gärna ut så fort tillfälle ges, men avskyr duschen därhemma. Den är = tortyr!


Så här trött var jag förra veckan dagen efter utställningen. Jag sov och sov hela förmiddagen på jobbet... på köksbordet =)



Inga kommentarer: