söndag 7 juni 2009

Grillkväll med Johan o Sara

Jag, matte, husse o lill-husse for till Johan, Sara, Sebastian o Maja för att fira nationaldagen och kolla på fotboll Sverige-Danmark. Grillning är ju obligatoriskt på sommaren och vi invigde deras nya fina altan. Smaskens till sista slicken!!
Matte fick Maja i knät och de verkade trivas bra ihop.
Sara är en hejare på att fotografera (hon har tagit dessa bilder) och här fångade hon mig i ett synnerligen vackert ögonblick =)

Barnen blev målade inför matchen och här är grabbarna i hejar-tagen. Tyvärr hjälpte det inte då det blev 0-1 till Danmark...


De satte kanin-öron på mig!!!! Fy vad jag skämdes!!



Vid 1 på natten orkade jag inte mer utan kurade ihop mig hos husse...
Det var en jättetrevlig kväll och vi hoppas på returmatch snart igen.
I vilket fall som helst väger jag nu 16,6 kg dvs 6 hg mer än förra söndagen (fast då var jag rätt tunn efter utställningen), så det går åt rätt håll men det är svårt med maten. Favoriten denna vecka har varit kalvsylta och norrlandspölsa.




Inga kommentarer: