onsdag 24 juni 2009

Båttur på Alkvettern

Idag fick vi följa med Johan ut på sjön och det var hemskt trevligt. Matte var inte säker på hur jag skulle reagera, men jag var lugn och fin. Matte tyckte det såg ut som om jag njöt av turen.
Vi gick i land och fikade på en ö och där mötte vi en av grannarna! Världen är ibland liten =)

Johan hade med sig bullar och läsk och jag lät mig väl smaka. Plötsligt var det inget fel på aptiten...


Jag stirrade länge och intensivt på Johans bulle tills han gav med sig och jag fick den =)



Vi var ute på sjön i 3-4 timmar och vilken kväll det var! Vattnet höll ca 20-22° enligt ekolodet och det var 27° varmt i luften när vi åkte dit enligt temperaturmätaren i bilen. Får se om vi får följa med på en tur till i slutet av veckan.
Stort tack till Johans familj som lånade ut honom till oss ikväll!




Inga kommentarer: