lördag 19 maj 2012

Skratt och sandlådedebut

 Ibland blir det bara så roligt!
 Hahaha!
 Det är säkert, det var skitkul!
 Du fattade alltså inte!? Ska jag ta det en gång till?
 Max har fått en sandlåda.
 Sixten trodde genast att den var till honom, men tyvärr missade jag när de grävde bredvid varandra.
 Hm... hur ska jag göra nu?
 Jo, här, precis här ska jag gräva.
 Sen måste jag kolla om mineralhalten är ok!
Jag krafsar ihop en stor hög så jag får i mig tillräckligt!

(Kan tilläggas att max var full med sand i mun, näsa, ögonvrår och innanför kläder/blöja. Ganska nöjd tills mamma började tvätta honom....)

4 kommentarer:

Eva Lena sa...

Helskönt!! Max är nu en skapande unge med stor lycka i hela kroppen!
Bara gräv o buffa! Puss från mormor

Britta sa...

Ja han gillar att gräva i allt möjligt! Typiskt Sixten att tro att sandlådan var till honom :-P

Kerstin Eriksson sa...

Åh, du har världens bästa Blogg :-) följer den hela tiden, så go han är Max :-) och hundarna också såklart!

Hälsningar Kerstin E

Britta sa...

Tack! Vad kul att du gillar bloggen! Ja, de är goa både hundar och unge :-)