lördag 26 maj 2012

??????

 ?????????????????????????????   Vad är detta ??????????????????????
 Idag kom Max på att det är ganska kul att ligga på mage i barnvagnen - dock inte för länge.
 Min vackre vackre Sixten! Imorgon skall hans son Blackey ställas ut i Hässleholm och det ska bli skoj att se hur det går. Bonus fick ett very good i Östersund och det är inte illa det! Himla skoj när valparna meriteras!
Max har fått blåsor under tårna av allt springande i gåstolen efter hundarna.

Svaret på alla frågeteknen högre upp är att jag igår den 25 maj friade till Ola med en servettring (det var det enda jag hade till hands) och han svarade ja! Det är ju skottår och då kan man ju som tjej fria med hedern i behåll =)

6 kommentarer:

Eva Lena sa...

Bästa frierimetoden jag hört talas om! Den Lyckades ju!

Britta sa...

Ja ibland har man tur :-)

Anonym sa...

Grattis gumman!!! Åh vad glad jag är!!! När blir bröllopet? :)
Puss o kram
Syster Yster

Britta sa...

Ha ha, Ja det vet vi inte än. Det får väl lugna sig lite på andra fronter först.

annica sa...

Jag, undrade just vad du nu, hittat på.
Uppfinningsrikt måste jag säga!
Det där tyckte han säkert var jätteroligt. Grattis!!!

Britta sa...

Tack! Ja han såg ganska nöjd ut och igårmorse var det första han sa: Är jag nyförlovad nu? :-)