måndag 9 januari 2012

Rodin kom på oväntat besök!

 Nocce smyger upp till Max och myser en stund.
 Ikväll kom Rodin på besök. Han hade iofs berättat att han skulle till Skåne, men min bröstmjölkstinna hjärna hade inte registrerat när det var, så det blev en överraskning när han ringde ikväll och berättade att han va ri Klippan. Så himla kul at ses igen. Det känns alltid som om det var igår vi sågs sist, även om det gått ända sen maj förra året. Så är det med äkta vänner!
 Rodin tyckte i alla fall att Max var en kopia av sin far och jag håller med. Det enda möjligen som han kan ha fått ifrån mig måste vara näsan =)
 Nocce belv helförtjust i Rodin! Himla kul att se då Nocce kan vara lite blyg mot främmande människor. han pussade Rodin i örat och ville bara ligga hos honom och slicka honom på handen.
 Max kör ett litet dans-move =)
 Grabbarna!
 Pågatåget!
Snark i farsans knä.

2 kommentarer:

EvaLena sa...

Så roligt att Rodin kom!! Han är ju verkligen en urkompis till dig! Hälsa honom från Max mormor! EvaLena!
Ola jobbar som ett expresståg på Forestadbygget; jag är alldeles Mållös!

Anonym sa...

Pågatåget! En höjdare! Vad kul att se hur människorna och mina artfränder finner varandra... Voff/Gruffa