söndag 3 augusti 2008

2:a semesterveckan

Efter tur till Västkusten hälsade vi på på Signalvägen i Lund. Jag lekte med Hördur som även passade upp mig med vatten, leksaker mm.
Vi lade oss att vila ut en stund på mattan.
Valur hade fått en tidig födelsedagspresent som vi hade många roliga tankar om...
Förutom en massa bus med Filur, skogspromenader mm så vilade jag upp mig lite :) På vägen hem till Örebro stannade vi till vid Brahehus och tittade på utsikten. Vi fick lite hjälp med fotografering, dessutom blev jag fotad av en tysk familj som var väldigt imponerade av mitt stiliga jag!
Matte blev väldigt kissnödig och orkade inte vänta i den långa kön som var inne på macekn så hon skuttade iväg bakom en buske. Lyckades sätta sig med brallorna nere och rumpan bar ca 40 cm från en huggorm som såg allt annat än nöjd ut med att nästan bli pinkad på. Hon avslutade och rusade därifrån med brallorna halvvägs uppe =)

Inga kommentarer: