tisdag 19 augusti 2008

Helgen 16-17 aug = bröllop

Den här helgen var en helg i kärlekens tecken.I Skåne gifte sig Henrik och Malin Sjögren vid Orrehuvud. Vi skickade en hälsning via Figge. Hemma var det full fart med förberedelser inför Patrik och Chantelles bröllop i Örebro. Matte skulle ha klänning, skriva tal, göra fotoalbum och dessutom försöka fixa en håruppsättning på egen hand...Ja - hon dög tyckte jag! Sidenklänning i svart o lila. Jag tuggade lite på hennes nyinköpta skor men det uppskattades inte alls och hon hotade att hänga upp mig i öronen om jag gjorde om det...så jag lät bli...Patrik och Chantelle utanför kyrkan - snygga som få! Bröllopet var vackert, tårar av glädje hängde i ögonen på många, festen efter var mycket trevlig och kul och matte kom hem ordentligt efteråt och gullade med mig!

Inga kommentarer: