tisdag 12 augusti 2008

Ståträning och pinka på träd

Nu har matte fått för sig att jag ska stå still på egen hand. Jag fattar ingenting. jag stannar på kommando och blir gärna kvar när hon lämnar mig, men att stå?? Jag kan väl få sätta mig ner åtminstone när hon håller på och konstrar....suck...
Har idag i alla fall blivit stor kille och lyfte på benet 3 gånger mot olika träd när vi var ute. Matte fick ett litet fåningt leende när jag gjorde detta. Själv tycker jag inte det är något att bry sig om, klart man kan pinka på träd!! Herre jisses, jag är ju i alla fall mer än 6 månader nu.
Sen har hon fått den alldeles lysande idén att jag ska stå på ett bord.....Här har hon monterat upp mig på någon form av människo-träningsbänk i skogen. Lagom road av detta är jag....men jag står ju i alla fall även om det kanske inte ser så tjusigt ut än.
Efter allt detta stående och pinkande så sjönk jag lycklig ned på min bäddmadrass på trappen. Jag älskar att glida ner så jag ligger med bakdelen på trappsteget och resten av kroppen nedanför.
Sen kan jag ligga här och speja på grannarna och annat löst folk.

Inga kommentarer: