tisdag 22 juli 2008

Bus, mer bus och mest bus

Idag kom Sinus och hälsade på - hurra! Vi lekte och lekte och jag har bitit honom i skägget och halsen och öronen och överallt!!! Han är perfekt i storlek och sen är han så snäll och låter mig bita och slita non-stop. Ibland får han tok-ryck och då rullar han mig hit och dit och tar stadiga tag i mina öron, men han är mest väldigt snäll. Vi var en liten vända i skogen också och det var kul. Sinus var i koppel och jag var lös så jag kunde tugga på honom =)
Nu har han åkt hem igen och jag är lite trött, men jag fick en portion lax och börjar piggan till lite. Ska busa lite med draken i trädgården och se om matte möjligen tänker öppna en öl i kvällssolen... är lite aspirant på ölen... ;) Sen tror jag det blir tv och DN-galan resten av kvällen, dvs jag sover i mattes knä i soffan. Imorgon ska vi mest ta det lugnt. Vi inväntar helgen och ev. besök till Fjällbacka beroende på vädret.

1 kommentar:

brynjalilla sa...

Sixten du bara blir finare och finare, vet du att här om kvällen då ville min pojke be en bön, det gjorde vi och i slutet bad min pojke gud att sköta bra om dig, det tyckte jag var sött och fattade att du har fått en riktig riktig vän. Vi ser jätte mycket fram emot att se er, när tror du att ni kommer och skal ni övernatta? kramis Brynja och hennes fina djur