tisdag 5 maj 2009

Svensson Svensson

" Man ska ha husvagn..." Jaha, då har vi blivit familjen Svensson....En Polar har kommit in i vårt liv med förhoppning om trevliga turer och mer plats i bilen. Det är ju tänkt att det ska komma in en valp i vårt liv i slutet av sommaren och då känns det ju bra med en husvagn så vi inte blir så påträngande när vi hälsar på folk. Hihi... tänk vad matte investerar för oss hundar.. en CRV till mig och en husvagn till nye valpen =)
Här är jag i husses bil....den saknar ännu ett nät vilket jag utnyttjat hämningslöst genom att hänga mellan sätena - trots förmaning!

Vilken regnbåge vi såg idag! Idag kom första regnet på länge och det behövdes. Matte och husse gödslade gräsmattan på morgonen och på kvällen hade det sjunkit in helt.


2 kommentarer:

brynjalilla sa...

underbart med husvagn, gud vad jag ser fram emot att träffa er i juni, kraaaaaaaaaaaam

Annica sa...

Heej igen, det är verkligen ingen ordning med bloggandet. Matte är ute i trädgården hela dagarna , i dessa tider är det mycket arbete.

Men nu har jag sagt till på skarpen, att du måste höra av oss till Sixtens familj, som gör så mycket kul.

Ja din matte investerar verkligen,både inom och utomhus. Jag är verkligen avis på husvagnen.

Jag var ju åxå på semester till din husse, och sedan vidare till Göteborg,totalt åkte jag 179 mil. Jag upp förde mig väldigt bra, sa matte och husse.

Matte och jag mår bra när ni har det bra........................

Kraamar från oss i JÄMTLANDU