onsdag 20 maj 2009

15 månader!

Idag blir jag 15 månader och klassas nu som unghund! Har alltså passerat både valp- och juniorstadie och trätt in i fas 3, unghundsstadiet. Detta gör jag genom att ha upptäckt att jag är kille och att det finns tjejer....oj oj oj....Sen har jag blivit lite mer noga med vem som får leka med mina grejor och tugga på mina tuggben. Nu går det inte längre att klampa på hur som helst inte. Visa lite hyffs om jag får be! Detta gäller dock inte människor utan de får göra i stort sett som de vill, men andra hundar får inte köra med mig hur som helst längre. Fast jag är ju fortfarande snällheten personifierad och vill mest leka och busa och spåra förståss! Om 10 dagar är det utsällning och då ska vi se hur jag utvecklats. Ser jag ut som en basset eller inte tro?

Inga kommentarer: