måndag 25 maj 2009

Kristi himmels färds helgen

åååå...när solen kom fram! Jag svimmar direkt!
Vi fick besök av Olas föräldrar och det var skoj. Livade upp tillställningen en hel del. Vi hann med både besök till mattes mor o Co, Örebros stadspark samt en del spring i källartrappen =)

3 generationer + jag i Wadköping


Här balanserar Annica och väntar otåligt på att matte ska bli klar med fotograferandet =)



Allihop hjälpte till att bygga ut staketet hos Pompe oc Sinus och sen lekte vi en stund. Pompe hann med att gräva ett nytt hål i sin nya hage på direkten.. ajjja bajjja Pompe!!




1 kommentar:

Pompe Piplök sa...

Jag håller tänderna för dig på söndag!! Du ska ju imponera på domare då precis som jag gjorde i lördags! Sen är du välkommen hit i min nya stora lekhage som matte o husse strax skall göra ännu större!! ÅÅÅ vad vi ska busa; jag kan planera mera efterhand!!!