fredag 19 september 2008

Äntligen! Nu funkar det igen.

Nu har matte lyckats rätta till datorn och kommit in på mail, blogg, mm, mm som hon blev utelåst ifrån efter att någon/något gått in och ändrat alla lösenord. Efter mycket svett o tårar så fungerar allt igen. Fast vi vet fortfarande inte vad det var som orsakade allt trubbel...
I vilket fall som helst så träffade jag en mops häromdagen på vår lunchpromenad. Den var lite stöddig så jag var tvungen att brottas med den ordentligt. Vi hade jätteroligt!


Mattes och mina skogspromenader går allt djupare in i skogen. Vi går nu sällan på stigar utan snarare rakt ut i skogen. På det här viset har vi plockat mängder med kantareller och hittat massor med nos-lukter åt mig. Här sitter jag i finfin vitmossa och spejar.
Jag är och förblir en myshund. Älskar att gosa ner mig på min kudde och med mina gosedjur.
Imorgon väntar utställning i Köping och matte är lite nervös för att jag ska bli Vilde Bill. Vi får väl se hur det går....Idag ska jag få spårträna och det är en favorit. Jag har redan sniffat i köket och märkt att det ligger en klöv där =)

Inga kommentarer: