onsdag 8 februari 2012

Ny leksak, nya kläder, ny frisyr

 Idag hittade Sixten en "ny" leksak i skogen. Han bar hem den själv och sedan lekte han för fullt med den i trädgården.
 Ev akom för att hjälpa till och passa Max medan mamma skulle till frissan. Nocce tyckte att hon skulle sitta barnvakt åt honom istället och gjorde sitt bästa för att övertala henne till att gulla med honom istället.
 Om jag pussar dig i örat - får jag sitta i ditt knä då?
 Åh!! Gulla med mig! Bara mig! Hela tiden!
 Max har fått lite nya kläder. Från moster Lisa kom den söta elefantdress.
 Eva kom med en urgullig body a la Per Olssons bonnagård.
 Mamma saknade sin Max något otroligt under de timmar hon var iväg och klippte sig.
 Måste gosa på direkten!
Blond och fin inför den kommande 40 års dagen på fredag. 40 år! Jisses. Rikigt coolt faktiskt!

3 kommentarer:

annica sa...

Ingen ska säga att inte mamma är jättelycklig över att jag Max har kommit till världen.

Eva gjorde det bra, tur att Max inte behövde ha lika mycke uppmärksamhet vid tillfället.
Kram

annica sa...

Grattis Grattis till 40 År.

Försökt att ringa men det fanns icke någon hemma.

Många grattiskramar från jämtarna,
du får vänta på presenterna eftersom vi snart är på gång. Ha en bra födelsedag.

Lisa sa...

åhhh hot mama! *ler* Så fin du blev!!
Kram kram
Lisa