måndag 10 november 2008

Vad tar ni för valpen där i fönstret?

Jisses, vad mycket plats jag har nu!!! Har flyttat och fått 1500 m2 gräsmatta där jag springer runt med min boll, jagar grannens katter och skäller ut den andre grannens fåninga små hundar =)
Sen är det ju toppen när benjamin kommer och hälsar på för han kan klättra i träden och sen spelar han boll med mig - hej vad det går!!

"Vad tar ni för valpen där i fönstret?" Jag har en ny favvisplats till mattes stora förskräckelse.....vardagsrumsfönstret! Jag har nu kletat ner rutan med nosen x flera så hon har gett upp på att putsa rutan varje dag =) Det enda som är svårt är att komma ned härifrån, men när jag ylar kommer ju matte sättande och lyfter ned mig. Matte hade till en början en stor blomma här men den vräkte jag ned med nosen så jag fick bättre plats. Nu hotar matte med att spruta fy-spray på fönsterbrädan för att se om jag kan hålla mig borta då - vi får väl se...


Annars är det guld att ligga i nya soffan och mysa i solen!



Vi fick faktisk snö förra veckan! Samma dag som flyttlasset gick så vräkte det ner. Nu har allt smält och det är blött och lerigt överallt. Längtar nu efter lite minusgrader och torrt!




Inga kommentarer: