onsdag 5 november 2008

BusBasset

Så, då har man blivt Mr BusBasset =)
Efter ha vänt upp o ned på tillvaron på Vivelgatan 36 - jag undrar om jag någonsin får komma dit igen o hälsa på.....;) så har jag nu börjat vända upp ner på mitt eget hem. Igår var jag ensam en liten stund medan matte grejade utomhus. Hon hörde tydligen att jag ylade och skällde och rusade runt för hon kom in med en väldig fart och frågade vad som stod på. Hmm....jag försökte verka helt oskyldig och låg blickstilla på köksmattan........Tyvärr upptäckte hon leriga tassavtryck på en köksstol och sedan spårade hon min framfart som hade gått rakt över laptopen (datorn) och upp på fönsterbrädan. Där hada jag förtjänstfullt kletat ner hela köksfönstret.....Jag åkte ut i trädgården med buller o bång vilket gladde mig för det var ju dit jag ville komma =)
Puss på dig matte, Lättlurad eller..... ;)

Inga kommentarer: