söndag 13 september 2009

Uppdatering hälsotillstånd

Idag är Nocce sig själv igen. Det är fullt bus och ståndskall i köket. Nocce fick tag i min svarta nostryffel igen och bet allt vad han orkade och jag skrek i himmelens sky!! Var tvungen att morra till honom ordentligt efteråt.
Igår fyllde Nocce 12 veckor och nu är det egentligen dags för vaccination, men vi måste vänta lite så han är ordentligt på banan igen. Han står ju fortfarande på antibiotika och smärtstillande, men det verkar ju gå framåt ganska fort.
Idag väger Nocce 5,9 kg, dvs att han har återhämtat det han tappade + lite till.
Jag fyllde 1 år och 7 månader igår och ligger på 16,9 kg och matte tycker att jag nästan ser rultig ut =) men jag är hemskt snygg faktiskt. Det är lite kul att vi båda är födda den 20:nde.

1 kommentar:

brynjalilla sa...

vad bra att Nocche börjar bli bra, Sixten jag hoppas du tar god hand om honom, berätta till Britta att jag saknar henne, kramis