söndag 30 augusti 2009

Nocces första helg

Det blev en helg med mycket mys, gos och bus. Benjamin var hemma och hälsade på och husse kom också hem över helgen så huset var fullt av folk och hundar. Benji gillade Nocce, men pussade extra på mig tack o lov!
Husse passade på att gosa extra med Nocce, men även med mig. Han var ju faktiskt min husse först!


Men matte är min! Och hon älskar mig högst av alla! Fast Nocce kan ju få låna henne lite grann ibland.
I alla fall har Nocce gått upp till 5 kg från 4,5 kg för en vecka sen. Klorna är klippta och det gick med ett litet pip. Han går i koppel och verkar inte bry sig särskilt. Jätteduktig på att följa med i skogen och han busar järnet med mig. Han försöker sno min matskål och det kan han ju få ibland, men när han försöker ta mitt märgben - då korsar han gränsen, men han har ett minne som en guldfiks... Antar att det blir hund av honom med till slut =)

Inga kommentarer: