tisdag 10 februari 2009

Mattes födelsedag

Matte fyllde 37 år i år - hujeda mig!!! Fast det är ju klart, man är ju glad att hon hänger med ett år till =) I alla fall firade vi med en skidtur på Lersjön norr om Karlskoga. Jag roade mig med att försöka bita i skidspetsen hela tiden, men efter ett tag tröttnade matte och röt åt mig att låta bli. Då fattade jag galoppen och sprang i full galopp framför matte och skidorna istället.


Här går det unden och matte nästan tolkar efter mig! Draghund??? Nja, men det var kul, framförallt när jag fick upp ett har-spår och avvek i 90° rakt ut åt vänster - matte stöp som en fura.. he he he...


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Britta!!!!

Vilka fantatsiskt fina bilder du tar pa ert fina vinterliv!!!!!!
Fortsatt att beratta om Sixtens och era liv!!
Kram Josefina