lördag 7 februari 2009

Gäsp

Gäsp så trött jag har varit idag. Igårkväll for vi hela familjen hem till Johan o Co för en Wii-kväll. Jag försökte leka lite med barnen och det gick ganska bra till slut. Sonen i huset var lite hundrädd efter att en hund hade bitit honom i somras, men jag tror jag charmade honom. Dottern var också lite ängslig först men tog mod till sig och klappade mig till slut. Matte, husse, Johan, Sebastian och Sara spelade Wii. Först bowling och sedan boxning mot varandra. Matte blev knockad av husse efter en jämn match. Efter den svettiga omgången blev det sedan fisketurnering vilket var lite lugnare. Jag somnade i en fotölj. Vi kom hem sent på natten och idag har vi inte gjort så många knop. Jag lekte lite med Viggo, men annars har jag mest slumrat i soffeloffen med husse som varit lite krasslig med sin mage igen. Jo, just det ja, jag jagade ju matte på skidor runt trädgården under höga skall!! Sen ställde jag mig mitt ivägen för henne precis när hon fick upp farten så hon fick göra en tunnel för mig =) Det gick bra och jag jagade efter henne igen.

Imorgon är det en stor dag för Pompe. Då ska han på sin första utställning. Jag tror nog att han kniper en första plats!

Nu är det godnattvalsen!

Inga kommentarer: