söndag 15 juni 2008

V.24 Matte på Gotland

Tjusiga betongklumpar =) Undra om skulle kunna göra dessa i basset eller taxformat på fastlandet?
Guiden! Han är en historia för sig själv =)
Fotbollen! Sverige - Grekland. Det gäller att fira när det finns anledning, och firade gjorde vi. Här syns några nya vänner från kursen: Chrille (galen gotlänning), Magnus (galen i BMW cab-modell), Jonas (något mindre galen och mer förståndig på torsdagskvällar).
Galen gotlänning och norrman testar NMES och har högt man kan gå; 140 och kramp!
Dagen efter fotbollen hade vi fys-tester. Inte bästa dagen för detta men det var kul ändå. Beep-testet var dock ganska krävande och matte avstod förståndigt nog för att inte kräkas på sina kurskamrater.


Under v. 24 fick jag ledigt från matte som åkte till Gotland för kurs i Idrottsmedicin. Själv stannade jag hemma: Jag spårade en räv över tomten, toklekte med min "groda" och njöt i största allmänhet geonom att ligga under äppelträdet och fundera. Jag är nu 4 månader och väger 10 kg och har fått en hel mängd ny atänder som jag provade på matte när hon kom hem =)
Matte hade tydligen haft en kanon vecka och ovan syns ett axplock av hennes v.24.

Inga kommentarer: