onsdag 25 juni 2008

Busa är kul =)

Jag återvände till Leja häromdagen och busade i jättesandlådan mitt ute i skogen. Riktigt kul att springa runt och gräva där. Gräva är ju min nya favoritsysselsättning näst efter att leka med grodan, bläckfisken samt bita matte i armen.
Sen är det ju förståss hemskt kul att leka med mattes patienter. Här har jag lyckats ta mig in under Reima när han skulle göra armhävningar.
Passade på att tugga lite på hans hand också =)
Efter dagar av skällande har jag nu äntligen träffat grannens hund Trixa som är en spansk vattenhund och som ser ganska kul ut. Hon var jäkligt snabb och jag hann inte med, men jag drog henne i pälsen där jag kom åt. Här försöker jag springa ifrån henne och lyckades i ungefär 2 m......
Om ingen annan vill leka med mig så leker jag på egen hand!

Inga kommentarer: