onsdag 4 juni 2008

Skånetrippen

Matte och jag for till Skåne igår. Vi fick låna snälle Olas bil med AC så det skulle bli lite mer behagligt. Första stoppet var strax före Mjölby där vi hade kisspaus. Sen körde vi vidare till Jönköping för lunch som bestod av hamburgare, 1 till matte och 1 till mig (dock fick jag bara själva burgaren) och sen fortsatte vi söderöver.
I Markaryd stannade vi för kaffe till matte och kisspaus för mig. Det finns ju andra orskar till att folk stannar och vi såg två muslimer som bredde ut sin bönematta i solen vid parkeringen.När vi kom fram välkomnades vi av Filur som var så snäll mot mig. Vi hälsade och sen lekte vi lite. Han lät mig bita honom i både skägg och öron utan att morra åt mig.
Men han är väldigt mycket högre än mig så jag får ta sats och hoppa för att nå honom.
Han rullade mig ganska försiktig när vi lekte och jag är väldigt impad av honom.

Inga kommentarer: