fredag 27 juni 2008

Matte på spa

Matte fick ett presentkort på floating och massage av Daniel när hon fyllde år i vintras. Nu var det dags att nyttja detta. Jag fick vara hemma när hon for till stan. 45 min flytande i tanken ovan som skulle vara avslappnande men jag har hört att hon mest funderade över hur balansorganen påverkades mm. Intessant upplevelse. Massagen var bra, men lite "klen", men skön =) Hursomhelst såg hon glad ut när hon kom hem. Tack Daniel för fin present!! Hon hade med sig ett nytt dragkroksskydd i form av en fisk, lite förnedrande. Borde ju ha varit en basset....Hon hade även varit på slakteriet och kom hem med 10 kg vom (komage) till min stora förtjusning!! Nu blir det fest!
Det blommar överallt och är underbart vackert. Jag försöker till mattes förskräckelse ffa fånga alla humlor. Myror är också en specialitet som inte får missas....kittlar dödsskönt i kistan =)
Nu har jag fått många nya tänder! Bet matte i underarmen igår när vi lekte och hon är rejält blå idag! 103-0 till mig, hehe! Hon hotar dock att göra om mig till keps om jag gör om det....men hon älskar ju mig så jag tror henne inte.

Inga kommentarer: