lördag 14 april 2012

Mysmorgon

Imorse hade vi en lång morgon i sängen. Max sov och sov och sov efter en orolig natt där jag undrar om han börjat drömma mardrömmar? I alla fall vaknade jag flera gånger av att han plötsligt grät och då var det bara att dra honom till mig under mitt täcke så somnade han igen. Efter en stund la jag honom i hans egen säng igen, då vi båda faktiskt sover bäst då, men snart var det dags igen. Så när han äntligen sov på morgonen så fick han göra det. När han sedan vaknade så var han ju naturligtvis världens gosigaste och gullade med både mamma, pappa och hundarna.
 Sixten tycker att Max är hans valp!
 Oj! Tappade balansen!
 Ligger du kvar där?
 Jaha ja, mammarazzi igång igen!
Ååååå, pappamyyys!!!!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Han är ju bara sååå sööt lilla Max! Undra var den här "bestämdheten" kommer ifrån? Jag tror minsann jag börjar förstå var Lillys bestämda tycke kommer ifrån!?! ;)KRAM

Britta sa...

De verkar ha fått samma bestämdhet de två kusinerna :-) Kram!