tisdag 16 november 2010

Missfall

Jaha, då var det dags igen...suck. Missfall igen. Denna gången i v 9 +5. Det går inte så bra det här och det är svårt att hålla uppe humöret just nu. Det enda jag ser överallt är gravida tjejer, och bebisar och det känns just nu skitjobbigt. Vi har tydligen inga problem med att bli gravida, men av någon anledning så blir det inte mer än så. Kanske är det min ålder? Är det det som felar så känns det ruskigt orättvist. Man kan ju inte skaffa barn med vem som helst när man är yngre, det måste ju kännas rätt! I alla fall så jag jag in i ett mentalt ide ett litet tag för att smälta detta, så får vi väl se om vi orkar prova igen sen.
/B

2 kommentarer:

mamma EvaLena sa...

Går inte att lämna trösterika kommentarer!
Koncentrera dig på Allt Som Går BRa i dina tankar och Njut av vovvar o jakt så du inte deppar för mkt!
Tänker kärleksfullt på dig hela tiden min Britta!
Kramar f mamma

Anonym sa...

Hej Britta!
Usch va jobbigt och orättvist!!!! Kul att läsa om era jaktdagar med hundarna, måste vara härligt att vara utomhus så mycket, kul att skjuta oxå dock vet jag inte om jag hade klarat skjuta ett djur, SAAB mål funkar bra. Vi har köpt ett litet gammalt jättefint hus, tycket vi, i Hammar i Kristianstad så kör ni förbi på motorvägen mot Kristianstad eller Kalmar så kom in på en kaffe!!!!!

Finns trädgård för hundarna att springa av sig i om de orkar åka så långt i bil.

Vill höra mer om livet i Skåne, hur trivs norrlänningen här nere? Bra med snön kan jag tänka!

Många kramar Josefina