tisdag 30 mars 2010

Påsk i Jämtland 2010

Vi har åkt till Jämtland för att fira påsk. Här finns det fortfarande rejält med snö och sjön är ordentligt frusen = gigantisk lekyta!
Här är vi äntligen lössläppta - hej vad det går!
Nocce har ju lite längre ben och är något - men bara något - snabbare.... =)

Här kommer jag!


Och igen! Inkallningsövningarna går så där. "Jag ska bara....." är väldigt vanligt.



Nocce i flygande fläng!

Vill du bli min tangokavaljer?


Jasså inte! Då ska jag bita nosen av dig din odåga!

Kom igen grabben!


Det är så kul att slåss!

Så var det inkallning igen.....

Nä du lill-grabben!

Vem hinner ta matte först?



Det är jag som bestämmer!
Matte har ingen respekt alls =)









1 kommentar:

Eva Lena sa...

Så ljuvlit vackert att man glömmer bort att önska slippa SE snö mer på länge!! Va´kul för er killar!!