torsdag 2 juli 2009

Hundbad på Näset

Det har varit väldigt varmt de sista veckorna och matte har som tur är hittat en hundbad i Karlskoga. Vi har nu varit där ganska många gånger och jag har börjat lära känna en del hundar där. Vi leker i vattnet, apporterar pinnar och jagar varnadra. Superkul! Ännu roligare blir det när det dyker upp en löptik då och då, men matte ser inte så förtjust ut då eftersom jag ylar i himmelens sky ...
Här badar matte och jag. Det är varmt i vattnet och man kan vara i hur länge som helst, bara man inte får vatten i öronen!

Här är vi 3 om samma pinne! En för alla, alla för en!


Här kommer husse med lill-husse på ryggen.


Mera bus och bad och pinnar =)
Idag lyckades jag med konststycket att pinka rakt ner i en handväska som jag hittade...Matte skrek rätt ut men det var försent =) Jag märkte den! Fast man kan ju tycka att människan fick skylla sig själv som lägger ned sakerna på hundbadstranden. Matte skämdes...



1 kommentar:

Åsa sa...

Kungen här, vill gärna träffa dig i sommar och göra sällskap i vattnet, det är det roligaste som finns tycker jag, förutom att bita och slita i dina och Pompes öron! Just nu laddar jag med en lite tupplur i soffan! Ha det bra så länge, hälsningar Kungen av Älta!