måndag 28 april 2008

26 april 2008











Den 26 april förändrades mitt liv drastiskt. Efter ett hejdundrande busslagsmål med mina syrror (har 10 syskon) hämtade min nya matte Britta mig och jag fick åka bil i nästan 3 timmar till mitt nya hem. Min nya "mormor Evalena" höll om mig och såg till att det inte gick någon nöd på mig. Lite pip blev det dock den första milen, men sen somnade jag. När mormor klev av i Köping var det dock inte så kul för då fick jag sätta mig i buren i baksätet och det var ganska ensamt. Efter ha protesterat i några minuter fann jag mig dock och somnade igen. Vi kom fram till mitt nya hem vid 19-snåret och där träffade jag på min nye husse Daniel som jag genast lindade kring min svans! Efter lite kvällsmat, sniffande och kollande av omgivningarna somnade jag gott och sov i min bur (som var öppen) hela natten.

/Sixten

Inga kommentarer: