fredag 26 augusti 2011

Valparna!

 Idag for jag för att hälsa på valparna ännu en gång. Jag möttes av ett väldigt glatt och socialt gäng!
 De visade upp sina bästa sidor. De grävde upp Berits rabatt.
 De demolerade hennes blompinnar och tomater...
 Smask!
 Undersökte trädgårdsmöblerna
 Hade pusskalas med Berit och med mig
 Gjorde allt för att få maximal uppmärksamhet, ex genom att sitta på bakbenen =)
 Busade med sin mamma Molly och sin "nanny" Caisa
 Caisa vet hur man tacklar de små =)
 Fler blompinnar rök!
 Tandpetare..
 Full galopp genom trädgården
 "Har du något i munnen som jag inte har???"
 De har börjat få lära sig att sitta på kommando. Riktigt coolt att Berit får hela högen att sätta sig samtidigt! Imponerande!
 Efter ett par timmars bus blev de nedstoppade i sin sovlåda. Lite morr och gruff och bus och sedan blev det lugnt i lägret, men ett öga kom plötsligt upp som en krokodil i vassen.
 Sen kom alla de andra och kollade om det möjligen var dax för en busrunda till.
Fast de var rätt nöjda och jag tror de somnade gott tillsammans när jag åkte. De är otroligt fina och hade vi inte haft fullt upp med renovering just nu hade jag självklart tagit en valp. Superbra stam, väldigt trevliga mentalt och snygga exteriört.
Kontakta gärna Berit om ni är intresserade av en valp! http://www.orngrensgarden.se/

Inga kommentarer: