måndag 22 augusti 2011

Jobba jobba...

Helgen har åter ägnats åt vårt blivande hem. Själv hade jag en riktig energi-dipp och kände mig helt kraft- och orkeslös.  Jag skötte istället ffa markservice och hundarna, men Ola körde järnet och slet så svetten rann. Igårkväll hann jag till och med somna innan han kom hem efter 23.00. Nu på morgonen har han och Nocce sovmorgon, medan jag och Sixten gick upp. Sixten återvände till bädden när jag for till jobbet. Hoppas mitt hjärta får en chans att vila ut sig lite nu på morgonen!
Bilder på slitet kommer sen. Sociala träffar får nog lugnt vänta tills efter nyår....

2 kommentarer:

annica sa...

Det känns bra, att ha en svärdotter som tänker så fina tankar om sin käresta, det vet jag stärker honom i sitt arbete.

Många kramar till er båda i ert hårda arbete.

Allt väl!!!

/annica

EvaLena sa...

Snart kommer jag ner och kan Äntligen hjälpa till med allt möjligt "service-jobb" som att rasta hundar; fixa fika o lunch o.dyl. till Ola; vara handräckare i byggandet, laga kvällsmat åt hela gänget ibland, när det kan vara Skönt för er att slippa, osv osv! Ser fram mot att känna mig lite' behövd!
Kram o voff /EvaLena o Taxarna