fredag 3 april 2009

Fredagslunk

Oj, bilderna kom visst lite fel i ordning. Blivit något konstigt med bloggen, bilderna hamnar inte som man tänkt sig när man laddar upp dem.. ja ja... Detta är i alla fall husse i full färd med att tillverka fredgaskvällens vildsvinsbiffar som ska serveras med kantareller som vi plockade i höstas + råris. Till detta dricks det öl. Jag få väl en biff + grisknorr =)
Matte var iväg och friserade sig idag. Kom hem med blonda lockar till husses förtjusning =)

Tur at hon fixat till sig så man vågar visa sig på samma bild som hon....


Husse och jag i full färd vid datorn. Numera sitter jag alltid med i stolen när någon av dem sitter vid datorn. Jag har perfekt utsikt härifrån. Har blivit alldeles tokig och har ett stort behov av att se ut genom fönstren. Sitter jämnt i fönstret i vardagsrummet och på jobbet klättrar jag upp på matbordet och sitter sen i fönstret där och spejar.
Kollar om husse surfar rätt på en ny kompis till mig.




Inga kommentarer: