söndag 5 oktober 2008

Hundkompisar

Häromdagen träffade jag taxen olle, 7 år gammal. Han hade inte lekt med en annan hund på jättelänge! Han hade bara 2 kattkompisar hemma. Vi brottades och lekte en bra stund tills Olle var ganska flämtig =) Själv var jag fortfarande väldigt pigg!
En e.m. kom Sudden kutandes i skogen och hann i fatt matte och mig. Efter en stund kom Suddens matte springade och sen fick vi leka. Jätteroligt! Undrar hur han lyckas hålla pälsen vit??
Sen är det ju min favvis Pompe Piplök! En liten kille med mycket fart och mod i.
Vi brottades i en evighet, men jag är väldigt snäll och tar försiktigt i honom. Jätterolig liten tax. Ska bli skoj när han blir liite större så vi kan busa på allvar.
Sinus är också en av mina kompisar. Vi spelar nosboll. Dvs Sinus driver bollen med hög fart och jag stoppar honom och bollen som en riktig back ska göra =) Ska bli skoj när Pompe kan vara med!

Inga kommentarer: