lördag 18 oktober 2008

Blandat under oktober

Förra helgen åkte vi och hälsade på min mattes bror Mats och hans fru Åsa. De hade otroligt fint hemma! Sen låg deras lägenhet väldigt fint med skogen precis inpå knuten. Vi gick en runda där Mats visade en liten del av hans löprunda som iblnad sträcker sig över 1.6 mil....uff så långt.....
Jag gosade ner mig i deras fina matta och provlåg även soffan. Det första jag gjorde när jag kom dit var att störtdyka in i deras sovrum och sno åt mig en av Åsas nallar. Tyvärr kom Mats på mig på en gång..Hittade sedan en tom PET-flaska istället osm jag jagade vilt runt lägenheten och demolerade =)
Benjamin kom och hälsade på och vi tog med hans fotboll ut i skogen!! Vi gillar fotboll båda 2 även om Sinus är den störste boll-trollaren jag vet =)
Här blev jag otursamt upptäckt av matte medan jag rumsterade om i garderoben....Matte undrade vad jag höll på med - Själv kom jag bara ut ur garderoben ;)
En paus i höstlöven. Gillar att lägga mig rak-lång och kolla in vad som händer runt mig.
Har hälsat på hos Sinus och Pompe 2 gånger på 1 vecka. Jättekul! Vi leker som galningar både inne och i skogen. Sinus och jag spelar nos-boll, dvs Sinus driver bollen och jag försöker stoppa honom och Pompe och jag brottas vilt =)

Inga kommentarer: